Nagel, hår och Makeup

Ännu en vecka har rullat förbi, och jag börjar komma in mig i min linje. Vi har under veckan fått introduktion på nagel, hår och makeup, och vi har även fått vårat egna set med sminkborstar. Allting känns jättebra, och inte minst med klassen! :) Jag längtar sjuukt mkt tills dess att vi får börja sminka, och fixa naglar och håruppsättningar! :D

Älsklingen var borta i veckan på jobb, men nu är han hemma igen, känns bra!♥ Får se hur nästa vecka ser ut på jobbfronten, hoppas det blir jobb i Uppsala. Ikväll ska han bjuda mig på mat, killen i mitt liv!♥

Imorgon blire kräftskiva, syrran fixar! :D Jag älskar kräftor, ska bli dundergott!;D
Och på söndag har snällaste pappa fixat en massagetid åt mig, så jag äntligen ska ordning på min rygg!

Nu ska jag fixa lite, innan jag ska dra mig mot Oxsätra..
Puss, hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0