Går på Realgymnasiet nu..:)

Har gått mina tre första dagar på Realgymnasiet, och det känns asnajs! :)) Första dagen fick vi massa info och gick på lite rundvisning, och andra dagen hade vi en heldag med 2:orna, då dom stylade oss med naglar, frisyr och makeup. Och igår så var alla stylist-ettor och naturbruks-ettor ute på Alnäs fritidsgård. Det var kul, vi hade en heldag med samarbetsövningar och diverse för att lära känna varandra bättre. Min klass verkar helschysst! :) Nästa vecka ska vi få våra egna sminkborstar och dyligt, och sen kör vi! :D Är sjukt taggad! Just för tillfället, känns det som att det kommer bli ett superbra läsår! :))

I torsdags hade jag och älskling vår 14-månaders dag.♥ Så vi gick ut och åt och såg på bio igår. Vi åt två-rätters på Akropolis, jättegott! :) Sen gick vi på Jag saknar dig. Jag tycker ju verkligen inte om svenska filmer, så det förstörde ju hela grejen en del, men sen var filmen inte så bra heller..Det var för mkt verklighet i filmen. Den var bara tragisk, för i dagens samhälle är det som filmen handlade om väldigt vanligt. Jag tkr inte att man ska göra film av något sådant.. Men men, det är min åsikt..

Idag händer då inte speciellt mkt hemma på Lindsbro gård.. Det spöregnar jue..-.- Men har i alla fall fixat naglarna på halva familjen, inkl. Lucas! ;) Hahah söta unge!♥ och nu sitter jag här.. Karln min hjälper pappa och Rajje med takbygget. Och extremt hungrig är jag också! Tur att syster min håller på att göra pizza;)

På tisdag blir det att träffa Matilda! :) Det ska bli kul, det var ju ett tag sen sist vi sågs..Typ när vi stod på tunabergs skolgård och grät ikapp!x) Hahah den tiden är förbi! Nu är vi studenter! ;D

Och nästa helg ska jag få äta mina efterlängtade kräftor!:D Älskar ju kräftor! Det var Lisa och Malin som bestämde kräftskiva, med kräftor och snaps! ;)
Den helgen fyller även min finaste Alexandra Netsö år!♥ Tjejen blir 15 hela år! Saknar dig gumman, vi måste se till att ses inom snar framtid!:)

Nu känner jag att jag måste hitta på något, det är fett tråkigt att bara sitta rakt upp och ner hela dagen!

Hej på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0