Fett fint erbjudande!

Har hållit igång hela veckan med skola och ridning, och det har gått superbra! :)) I måndags började vi med projektarbetet, som ska pågå under tre veckors tid, och då hade vi nagelhistoria. Igår hade vi hårhistoria, och idag, makeuphistoria. Det är faktiskt riktigt intressant, allra helst när vi kommer fram till de senaste 50 åren. Jag är ett stort fan av 80-talet, så att få höra massa historia bakom det, är jätteintressant.:)

I måndags red jag Valle för första gången, och vilken underbar häst! Hon hade helfina gångarter, och jag som inte kan gallopera på min häst, tyckte det var jättekul att gallopera på henne.. Vilken härlig känsla det är! :D När jag red henne fick jag fett me inspiration, så jag red min häst efter det med! ;) Och det gick också bra förstås, red honom igår med. Idag red jag ut med Becca, det var sjuukt länge sen jag red den vägen, den är faktiskt rätt mysig:) Tack för ridturen vännen!:)

Igår var Sandra här, och hon gav mig ett riktigt fint erbjudande! Att få bli tillpiffad och fotograferad av proffs till eget valda bakgrunder, typ apbilligt! Så fucking jävla najs! :D Ska läsa mig fram lite på nätet, och få lite inspiration om vad jag vill ha för bakgrunder. När det väl är gjort, kommer bilder! ;)

Skollunchen är finfina grejer! Lunch på Coffehouse by George, :) Åt en skagenmacka igår, och pannkaka idag.:P Synd ba att jag fick vänta så förbannat på maten, satt 50 min idag, innan jag fick mina pannkakor..-.- Men men..vare fan värt! ;D

I helgen blire till att måla mitt och Kennet's sovrum! Kommer bli asgrymt! :D Får väl se om det dyker upp nå bilder efter helgen.. ;) Är så jävla taggad!

Näe nu ska jag dra in i duschen, fett skönt!

Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0