Kalas för hela slanten

Ja det har varit en fullspäckad helg rent ut sagt. I fredags blev jag hämtad direkt efter skolan av min faster, så åkte vi hem till mig och åt tårta! Det var kul att träffa dem, det händer inte så ofta tyvär.. Hjärtat sov hos mig den kvällen och vi såg på systrar i jeans 2. I lördags kom släkten och jag fick en massa fina presenter, bl.a. en dator! Så nu har jag en alldeles egen, *superlycklig*! hihi På kvällen åkte jag och syrran på bondefeest i Vendel! Det var hennes gamla klasskompis som fyllde 20, så då blev de kalas! :)
Idag har Tobbe och Sofie varit ut hit, och jag fick en jättefin orkidé av dem! Kul att träffa dem, Tobbe träffar jag ju på jobbet då och då men Sofie träffar jag inte lika ofta längre, det e synd.. Väntade även annat besök idag av kära vänner, men de dök inte upp. Jättetråkigt, för jag ville verkligen träffa dem. :( Men men, det finns väl fler gånger!
Syrran följde med Millan och Sverker till klubben ikväll och Alexander stannade hemma med mig, så jag hade iaf fullt upp hela kvällen. :P Förutom att leka och hitta på en massa satyg, så såg vi på så ska det låta och Dirty Dancing. Det är en film man aldrig kan se för mycket av! Den är helt underbar..
Näe nu ska jag gosa ner mig i min nybäddade säng! Go'natt kära läsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0