Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain.

Känns som en riktig funderardag.. Hittills har många tankar snurrat runt i huvudet. Gamla minnen, bra/dåliga händelser, bortgångar, sorg, glädje.. Funderar på vad jag har och vad jag kunnat haft.
Någonting som tynger mig en gnutta just nu är att min åsikt inte har någon betydelse. Jag får säga och tycka vad jag vill, men det spelar ingen roll vad jag tycker, de gör som de vill i alla fall. Det har hänt förr och nu händer det igen. När ska min röst bli hörd? Vad skulle hända om jag gjorde så mot dem? Skulle det var okej? Förmodligen inte.
Ibland önskar jag att det var på ett vis, det är inte långt kvar innan det uppfylls, men ibland önskar jag att det var nu. Finns inget annat än att hålla ut. Det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0