Lugn måndag..

Halloj! En rätt lugn måndag hittills..Hade oförberett prov om nagelförlängning i förmiddags och det gick bra! Nu sitter jag och har lite rast mitt i engelskalektionen. Jag håller på att skriva en artikel om Redken Laboratories, snart färdig...

Fick en förfrågan för en stund sen om jag kan vara barnvakt den 25-e och självklart ställer jag upp på det! :) Känns så bra att kunna hjälpa till, och dessutom älskar jag barn så det är alltid jättekul när jag får förfrågningar. :D
Det var längesen jag var barnvakt åt den här tjejen, så det ska bli jättemysigt.♥

Igår när jag inte hade något att göra passsade jag på att göra någon slags uppdatering på telen så nu jäklar är den sig själv igen! ;) Förut visade den att jag hade 4 olästa meddelanden hela tiden fast jag inte hade det, och så hade jag tidigare lyckats få in några konstiga mappar i bildappen, men allt sånt skit är borta nu! Så är det även lite annat som har fått nytt utseende.. :)

Nu ska jag fortsätta skriva på min artikel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0