Gelénaglar

Idag hade jag min andra praktiska lektion med gelénaglar, så idag har jag gjort tre nagelförälängningar på Tove, förra måndagen gjorde jag en på Josse och en på Isabelle. Här har ni mina första försök! ;)

'
Här har jag gjort min första tip, hann dock inte med att lägga på gelé,
tiden går så fort när man håller på med sånt här.. :P

Här har jag lagt på en tip och gelé på Josse, min första färdiga gelénagel,
och den är jag faktiskt riktigt nöjd med! Tro mig, det är inte lätt! ;)

Den här tumnageln gjorde jag idag, är inte jättenöjd med den, men det kan
ju inte alltid gå bra!

Den här pekfingernageln blev ändå hyfsat bra! :) Mitt femte försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0