Har fått hem mitt Ellospaket!

Har varit rätt dött här de senaste dagarna, men jag kan ju i alla fall upplysa er om att mina kläder har kommit nu! Love it! Sportväskan var i helt rätt storlek och jättefin - rosa! ;D hehe
Den här helgen har gått sjukt fort, knappt hunnit blinka och helgen är liksom över..-.- I fredags hängde jag med Jossan ut till Järlåsa och hälsade på Maria och Uffe. :) Det var jättekul att träffa dom alla, har nog inte sett dem sen vi var i Spanien tsm eller något... :S Igår var jag och hjärtat ut till Funbo och var barnvakt åt hans systerbarn. :) Det var lugnt och mysigt. :) Idag har varit en typisk seg söndag, och det har inte hänt jättemycket. Vi har åkt ut till Funbo och lämnat tillbaka bilen eftersom vi fick ta den hem igår, då passaten pajade påvägen dit igår..-.- suck..Är så fruktansvärt trött på trasiga bilar, det kryllar av dem!

Nu ska jag nog kanske ta mig en dusch, sen far jag isäng! Hare gött alla kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0