New year's eve

Hjärtat bjöd mig på bio igår, vi såg new year's eve. Faktiskt riktigt bra, kom en del tårar emellanåt, men så blire när man varit med om en del, och känner igen sig i scenerna. Efter filmens slut åkte vi hem till honom, och sov där.
Idag har jag inte gjort mycket inte, kom iaf till slut ut i stallet och fixade all mockning. Så har jag även beställt hem nya gardiner och lite annat, då Kennet har tapetserat färdigt vardagsrummet, så nu kan jag äntligen börja inreda! Längtar tills vi får ordning på allt, så man kan börja röra sig lite mer i huset, och få ordning på jäntans rum så hon kan komma ner.

Nu ska jag gå och käka, syster min har lagat god mat! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0