Ommöblering

Igår runt 9 på kvällen fick jag för mig att jag skulle möblera om på rummet så det blev en sen kväll för mig, fastän jag var skittrött och skulle lägga mig tidigt.. Är så himla skönt att gå och lägga sig när rummet är städat och ommöblerat, men jag är inte riktigt färdig än. Jag rensade ut ungefär en sopsäck med skit igår, men jag har en del kvar att rensa ut. Så ska jag även flytta runt lite grejer och försöka få lite mer ordning. Det blir nog bra i slutändan. :)

Fick ett samtal av hjärtat nyss, han ska visst åka till Sundsvall och jobba ett par dagar..:( tråkigt som fan, nu blev ju inte veckan som planerad.. Men men, det är som det är, bara att planera om.

Nu börjar min första lektion för den här veckan! Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0