Råkade shoppa lite på rean..igen..

Får se hur den här dagen kommer se ut då..Matte nu på förmiddagen och i eftermiddag blir det väl projektarbete antar jag..:/ Efter skolan ska jag gå och fixa lite grejer på stan, sen ska jag åka med pappa och köpa nya idrottsskor! :)

Förhoppningsvis kommer hjärtat hem ikväll, han har varit i Sundsvall och jobbat hela veckan och jag saknar honom..<3 Det har inte varit nå roliga dagar för honom däruppe, allt har gått åt skogen, men idag har han i alla fall fått ett Bra besked, så jag hoppas han är lite gladare nu.:) Det är i alla fall jag!;) Jag älskar dig min fina!<3

Igår köpte jag ricinolja så idag jävlar ska jag packa in hårbotten ordentligt i olja! ;) haha ska kanske t.o.m skämma bort mig med ett bad.:)
För er som inte vet vad ricinolja är så är det ett laxermedel som är jättebra för håret!;) Tro det eller ej, men håret sägs växa en hel del bättre! :)

Köpte även 5 plagg på rean igår!:) Tre baslinnen, en pistagegrön bh(!) och ett par strumpbyxor! Allt för 275:-. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0