Trött och seg...

Fredag idag, känns helt underbart att jag får sova tills jag vaknar imorgon! Är sjuukt trött nu, och det beror nog på att jag försökt vända tillbaka dygnet efter att ha sovit helt galna tider hela lovet..

Efter lunch ska jag gå till Holmlunds och presentera mig, för jag ska nämligen ha praktik där i April! Ska bli jättekul att vara där, de som jobbar där är jättetrevliga! :) Hoppas de gillar mig, då kan jag förhoppningsvis få lite extrajobb där, för det behöver jag!

Har tagit på mig insläpp, utsläpp och mockning hela helgen, så jag vet ju vad jag har att sysselsätta mig med.. Kanske får jag vara barnvakt åt lille Alexander i helgen åh, hoppas det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0