Våld, vilja och vaselin!

Ja ungefär så gick det till när jag slet bort mina nagelförlängningar igårkväll. Jag var trött och sliten, och hade ont i naglarna, och ännu ondare har jag idag! Mina naglar är helt förstörda..;( Så tyckte min kära lärare att det passade alldeles utmärkt att visa upp mina naglar när hon gjorde nya förlängningar på 2 naglar, så då fick jag sitta och lida ett tag till, och nu får jag stå ut med 2 fina naglar och resten helt fuckade...-.- whatever...

Igår åkte jag o hjärtat och köpte en ny soffa, en svart tresits ektorp, och en fotpall fick vi med åh! :) Vi tittade även efter en vardagsrumsmatta, men det hittade vi ingen.. Men vi fick ju iaf en soffa, så nu har vi ett vardagsrum igen! ;)

Idag åker jag hem till Millan och Sverker efter skolan, ska bli trevligt:) och gosa lite med Alexander..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0