Få timmars sömn, men lika pigg ändå!

Efter lite prat med vänner somnade jag till slut 4 imorse, hann inte med att sova mer än ett par timmar så stod lillhunden utanför dörren och skällde som en tok! Det var bara att släppa in honom, så hade jag honom och gammelhunden i sängen hela förmiddagen..suck. Gillar egentligen inte att ha de i sängen, men vid det laget var jag så trött att jag inte orkade bry mig. Vaknade runt 10 igen, men orkade inte kliva upp föränn halv 11, och då var det bara att gå ut och lägga sig på gräsmattan, det börjar bli en vana nu.^^ haha älskar vädret!♥ Man får faktiskt väldigt mkt energi av solen.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica "jeissie" Persson

somnade själv vid tio tiden igår kväll och vaknade halv två idag, mitt problem är att jag sover för mycket när jag inte behöver gå upp för något..

skulle gärna vilja komma upp tidigare själv..

2012-07-04 @ 16:29:07
URL: http://jeissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0