Grillning i Sävastbo!

Som jag tidigare sagt så har jag gått med trimmer runt sommarhagen idag. Den stora trimmern fick vi inte igång så jag lärde ta den lilla, vilket innebar att jag fick gå utan sele som höll upp trimmern, och att att mina händer fortfarande darrar! Efter att ha gått upp till gården typ 3-4 ggr och fyllt på soppa och bytt ut "trådarna" så lessnade jag sista gången trådarna var slut. Då hade jag hållit på i 3 timmar, och ändå inte kommit mer än halvvägs! Fy fan vilket slitigt jobb! ;o OM jag orkar, ska jag göra resten imorgon..

Det var så hiimla skönt att få duscha efter att ha gått därute i skiten! Älskar doften av nytvättat hår! :D
Låg och vilade en stund i min underbara, nya säng och lyssnade på skön musik innan jag drog på mig kläder och lite lätt smink och drog till Sandra på grillkväll! Det var jättemysigt! :) Hände en liten rolig grej också, kommer på bild. ;) Alexander var på sitt bästa humör ikväll, hur go som helst! Men senare mot kvällskvisten blev han väldans trött, så han somande.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0