Mina älskade vänner

Ni förstår inte hur fantastiskt det är att höra hur uppskattad man är av sina vänner, när man har haft det så svårt en längre tid! Jag älskar att höra hur mkt jag betyder för er, och ni ska veta att ni betyder så mycket för mig att det inte går att beskriva med ord!♥
Dagarna går utav bara farten, och jag känner mig bättre och bättre. Börjar få energin tillbaka. Har orkat med massvis 2 dagar i rad nu, och fortsätter troligtvis imorgon. Snart sitter jag nog på hästryggen igen. Men mest längtar jag till helgen då jag ska få träffa några speciella personer som betyder väldigt mycket för mig, och som har stöttat mig jättemycket i mina svåraste stunder.♥ Jag älskar verkligen dem, de vet vilka de är, och jag hoppas verkligen de läser det här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0