Saknade, älskade..

Idag var det fruktansvärt svårt att vakna! Hundarna försökte en gång imorse, sen kom syrran in runt halv 11, då var jag fortfarande helt död. Brukar fan inte vara såhär trött..somna ju samma tid som jag gjort i typ 2 veckor eller något.. Försökte iaf kliva upp och gå ut och sola, men det var så molnigt så det var inge roligt! :// Nu ser jag att naglarna jag gjorde på mig själv inatt, inte blev så värstans bra förresten..tror jag ska försöka vara lite mer vaken nästa gång jag fixar dem..xD haha
 
När jag stod och noppade ögonbrynen nyss så började lyktorna snett bakom mig gunga igen, mormor är här.♥
Känns skönt att veta att hon finns här nästan dygnet runt, fastän jag inte ser henne längre. Men jag saknar henne ändå, saknar att se henne, saknar hennes skratt.
 
Här vet jag att hon var väldigt lycklig.♥
 
 
Nu ska jag duscha och fräscha till mig, sen åker jag in till stan med Nattis. Hon behöver min hjälp, och jag är glad att kunna hjälpa henne! Senare mot kvällen ska jag träffa Linn, ikväll ska vi gå på bio med syrran! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0