Snow white and the huntsman

Har varit in till stan ikväll, kändes skitkonstigt.. Har knappt varit in till stan sen sommarlovet började, bonde som jag är! ;) Gick på stan en sväng med Linn, och kom därifrån med 1 ny tröja och 1 nytt jättesött linne.^^ Tänkte ha det på lördag, då jag ska på 40-års fest. Drog hem till Linn sen där Andreas bjöd på mat! Starkkänslig som jag är, höll jag på att dö av sista tuggan! hahah Fick med någon jävla chilibit som var stark satan.
Efter maten blev vi skjutsade ner på stan igen för att gå på bio med Malin, vi såg Snow white and the huntsman. Egentligen inte riktigt min stil när det gäller film, men den var otroligt bra! Jättebra val av huvudkaraktärer!^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0