Sol!

Har spenderat större delen av dagen i solen, vill ju inte missa de få soltimmar vi tycks få den här sommaren! ;) Vaknade kl 10, kollade ut genom fönstret, insåg att himlen var blå och gick raka vägen ut på gräsmattan med nya elloskatalagen i ena handen och en filt i andra! Så låg jag där och pressade i typ 2 timmar, sen tog jag målarhinken och penseln och ställde mig på byggställningen och målade nästan hela framsidan av utbyggnaden! Det var sjukt läskigt! Balanserade på 2 plankor längst upp..;o Men det gick ju bra det åh, än så länge lever jag iaf! Efter att ha stått där i solen några timmar, räckte jag över penseln till lillasyster och gick för att förbereda för en kund, så nu har jag gjort naglar på Rosa. :) Snart blir det grillat med familjen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0