Strålande sol = superglad tjej!

Det har varit strålande solsken hela dagen, eller ja, i stort sett hela dagen iaf. :) Så jag har nöjt legat ute på gräsmattan några timmar mitt på dagen och pressat, och det har i sin tur lett till att jag ser ut som en kräfta i ansiktet just nu och det hettar galet mycket, men det var det värt! ;) Blev ju iaf lite brunare.
Mitt i allt fint väder fick jag för mig att jag ville ha glass och jordgubbar, så då drog jag med syrran på en galen cykeltur till affären! Gott var det, även fast jag aldrig fick några jordgubbar..
 
 
 
Mot kvällningen kom Linn ut till landet för att fixa till naglarna lite, :) Alltid lika trevligt att träffa henne och få prata av sig lite! Och naglarna blev bra, bortsett från pekfingrarna som jag inte vågar sätta nå tippar på, de är jättesköra och behöver verkligen vila. Efter att Linn åkt hem igen och jag och storesyrran dragit en repa på byn så satt jag mig ner och gjorde någonting åt mina egna naglar också, De såg bedrövliga ut! Men nu är de fina ett par dagar igen^^
 
 
Funderar på om jag ska försöka somna lite tidigare inatt, kl blev säkert närmre 4 innan jag somnade igårnatt så jag behöver min lilla skönhetssömn nu.^^ Läre ju vara utvilad imorgon dessutom, för då kommer Alexander! Jag ska ha honom här hela helgen! Ska bli hur mysigt som helst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0